№ 83 Про надання повноважень щодо складання акта встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I та II групи особам, які потребують постійного стороннього догляду
БІЛОБОЖНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
12 серпня 2022 с. Білобожниця № 83
Про надання повноважень щодо складання акта встановлення
факту здійснення догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи, та особами, які потребують постійного стороннього догляду.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 р. № 859 «Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі», керуючись ст. 59
|
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
1. Надати повноваження щодо складання акта встановлення факту здійснення догляду, за особами з інвалідністю I чи II групи, та особами які потребують постійного стороннього догляду - відділу соціального захисту населення Білобожницької сільської ради.
2. Затвердити Положення про складання акта встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи, та особами, які потребують постійного стороннього догляду (додаток 1).
3. Затвердити форму акта встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи, та особами, які потребують постійного стороннього догляду (додаток 2).
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на начальника відділу соціального захисту населення сільської ради Штиник Н.В.
Сільський голова Віктор ШЕПЕТА
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
від 12.08.2022 року
ПОЛОЖЕННЯ
про складання акта встановлення факту здійснення догляду
за особами з інвалідністю I чи II групи, та особами, які потребують постійного стороннього догляду
1. Положення про складання акта встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного стороннього догляду (далі - Положення) визначає процедуру складання акта встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного стороннього догляду (далі – акт) відділом соціального захисту Білобожницької сільської ради (далі – відділ).
2. Порядок подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 р. № 859
3. Відділ у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 р. № 859 «Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі»
4. Завданням відділу є складання акта встановлення факту здійснення догляду:
- за особами з інвалідністю І чи ІІ груп;
- за особами, які потребують постійного стороннього догляду.
5. Складання акта проводиться працівниками відділу у 2 (двох) примірниках, за результатами обстеження з відвідуванням місця проживання особи за адресою задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування) особи з інвалідністю І чи ІІ групи або особи, яка потребує постійного стороннього догляду, засвідчується підписами сусідів або інших осіб, особою з інвалідністю І чи ІІ групи, та особою, яка потребує постійного стороннього догляду, а також особою, яка здійснює догляд та скріплюється печаткою відділу.
Контроль здійснює начальник відділу. Акт подається до відділу соціального захисту населення Білобожницької сільської ради.
7. Під час обстеження з’ясовується факт догляду (спільного проживання) та обставини здійснення догляду, інші факти, що свідчать про здійснення догляду, перевіряються документи.
8. До акту про встановлення факту здійснення догляду додаються копії наступних документів з пред’явленням оригіналу:
1) копії паспортів;
2) копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера;
3) копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією або посвідчення, яке підтверджує відповідний статус (для осіб з інвалідністю);
4) копія висновку лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про потребу у постійному сторонньому догляді;
5) копії документів, що підтверджують родинні зв’язки;
6) довідка про склад сім’ї зареєстрованих осіб у домогосподарстві особи з інвалідністю І чи ІІ групи та особи, яка потребує постійного стороннього догляду із зазначенням прізвищ, імен та по батькові, родинних зв’язків членів сімї;
7) довідка про облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);
8) інші документи, необхідні для встановлення факту догляду.
9. Акт реєструється у відповідному порядку та видається заявнику під підпис.
10. Підставою для відмови у видачі Акта є:
1) подання неповного пакету документів;
2) зазначення в заяві та поданих документах недостовірних даних;
3) не підтвердження факту здійснення догляду.
Про відмову у видачі Акта заявник повідомляється по телефону.
11. Акт складається не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів після надходження заяви до відділу щодо встановлення факту здійснення догляду та надсилається заявнику або видається особисто за його бажанням.
Cекретар виконавчого комітету Наталія ГРИЦИК