A A A K K K
для людей із порушенням зору
БІЛОБОЖНИЦЬКА ГРОМАДА
Чортківський район, Тернопільська область

№1 Про  стан  розгляду  звернень громадян, що  надійшли  у  2020  році

УКРАЇНА 

Білобожницька сільська рада 

Чортківського району Тернопільської області 

 Виконавчий  комітет

Р І Ш Е Н Н Я  

18  січня  2021 року                                                                                    № 1

с. Білобожниця

 

Про  стан  розгляду  звернень громадян,

що  надійшли  у  2020  році

Заслухавши та обговоривши інформацію про розгляд звернень громадян, які надійшли до Білобожницької  сільської  ради  за 2020 рік, на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», керуючись Законом України «Про звернення громадян», статтями 17, 18, підпунктом 1 пункту «б» частини першої статті 38, пунктом 2 частини другої статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет   сільської  ради

ВИРІШИВ:

        1. Інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян  що  надійшли до Білобожницької  сільської  ради   за  2020  рік взяти до відома (додається)

    2. Начальникам відділів сільської ради, керівникам  установ, керівникам організацій, старостам  старостинських  округів  сільської  ради  рекомендувати роботу зі зверненнями громадян проводити відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», інших законодавчих актів.

  1. Загальному  відділу  сільської  ради :

-   посилити контроль за термінами розгляду звернень, що надходять до  сільської  ради та   не допускати порушення термінів розгляду звернень ;

-   надавати у встановленні законом терміни письмові відповіді авторам звернень за наслідками їх розгляду та давати  оцінку фактам порушень ;

-   постійно проводити аналіз звернень громадян, здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань  мешканців  громади  з метою недопущення   надходження повторних звернень;

-    надавати методичну допомогу   керівникам  відділів ,  старостам   в  роботі  з  зверненнями  громадян .

    4. Щоквартально  питання   роботи  із  зверненнями  громадян  заслуховувати  на  засіданні  виконавчого  комітету.

    5.  Керівникам  відділів  щомісячно не пізніше 5 числа місяця, що настає за звітним періодом надавати  письмовий  звіт  щодо  надходження  звернень  громадян  та  відповідного  реагування.

    6. Координацію роботи з виконання даного рішення покласти на загальний відділ  сільської  ради

    7. Контроль за виконанням даного рішення покласти  на секретаря  виконавчого  комітету  Грицик  Н.Є.

 

Сільський  голова                                                        Віктор  Шепета

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано