A A A K K K
для людей із порушенням зору
БІЛОБОЖНИЦЬКА ГРОМАДА
Чортківський район, Тернопільська область

Додаток  № 2 до  рішення виконавчого комітету  від  13.09.2021  року  № 147

Додаток  № 2

                                                                    До  рішення виконавчого комітету

                                                                                    від  13.09.2021  року  № 147

ПОЛОЖЕННЯ

про житлову  комісію при виконавчому комітеті

Білобожницької  сільської ради

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Житлова комісія, як громадський орган, утворюється при виконавчому комітеті Білобожницької  сільської ради ( далі Комісія).

Склад Комісії, а також її голова, заступник, секретар затверджуються на засіданні виконавчого комітету сільської ради.

Комісія керується у своїй роботі Конституцією України, Законами України, Указами Президента України, Житловим кодексом, Постановами Кабінету Міністрів, “Правилами обліку громадян, які потребують покращення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР”, затверджених Постановою Ради Міністрів і Української республіканської ради профспілок за № 470 від 11.12.1984 року зі змінами  та  доповненнями, рішеннями сесії та  рішеннями виконавчого комітету Білобожницької  сільської ради, розпорядженнями сільського голови та цим Положенням.

ІІ. ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ КОМІСІЇ

Відповідно до покладених  завдань Комісія з житлових питань:

2.1. Розглядає  заяви  громадян  про взяття на квартирний  облік при виконкомі сільської ради  перевіряє  відповідні документи  та подає свої пропозиції виконкому для розгляду.

2.2. Розглядає питання, надає пропозиції щодо:

- взяття громадян на квартирний  облік;

-  включення в списки осіб, що користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень;

- зняття громадян з квартирного обліку, виключення із списків осіб, які користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень;

- розподілу жилої площі та надання громадянам жилих приміщень.

2.3. Готує проекти рішень виконкому з питань, що відносяться до її компетенції.

2.4. Оформляє  ордери на жилі приміщення;

2.5. Проводить обстеження житлово-побутових умов громадян;

2.6. Надає консультації та роз’яснює житлове законодавство населенню села;

2.7. Розглядає пропозиції, заяви та скарги громадян з питань, що входять до компетенції комісії та вживає заходи щодо усунення  виявлених порушень;

2.8. Формує житлові справи;

2.9. Впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету;

2.10.Проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному  обліку при виконкомі;

2.11.Проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік.

2.12.Здійснює ведення книги квартирного обліку громадян.

ІІІ. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ КОМІСІЇ

3.1. Комісія з житлових питань при виконавчому комітеті Білобожницької  сільської ради має право:

3.1.1 Відповідно до діючого законодавства співпрацювати з сільською радою, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами.

3.1.2 Одержувати від посадових осіб виконавчих органів сільської ради, інформацію з питань, віднесених до компетенції комісії.

3.1.3 Готувати та подавати на затвердження виконавчого комітету Білобожницької  сільської ради  рішення, прийняті на її засіданні.

3.2  Комісія з житлових питань при виконавчому комітеті Білобожниццьокої  сільської ради  зобов’язана :

3.2.1 проводити свої засідання  відповідно до вимог чинного законодавства України;

3.2.2 зберігати конфіденційність інформації;

3.2.3 своєчасно готувати письмові відповіді громадянам, заяви яких комісія вирішила не подавати на розгляд виконавчого комітету  Білобожницької сільської ради.

IV. РОБОТА КОМІСІЇ

4.1.Засідання комісії скликаються по мірі надходжень звернень  і оформляються протоколом. Протоколи підписують усі члени комісії.

4.2. Звернення громадян розглядаються в місячний термін  з дня подачі звернення.

4.3.Рішення комісії приймаються більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. Засідання є чинним при присутності не менше двох третин складу комісії.

4.4.В разі потреби на засідання комісії викликаються зацікавлені особи.

V. РОЗПОДІЛ ОБОВ’ЯЗКІВ У КОМІСІЇ.

5.1.  ГОЛОВА КОМІСІЇ:

- здійснює загальне керівництво роботою комісії і відповідає за діяльність комісії;

- веде облік громадян, які потребують покращення житлових умов;

- впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету;

- в кінці поточного року інформує про облік громадян, які потребують покращення житлових умов та про проведену роботу комісії в цілому.

5.2 ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ КОМІСІЇ:

- виконує доручення голови комісії;

- у разі відсутності голови комісії або неможливості ним виконувати свої повноваження його функції покладаються на заступника голови  комісії . 

5.3 СЕКРЕТАР ЖИТЛОВОЇ КОМІСІЇ

-  готує проєкти рішень виконкому;

- проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному  обліку при виконкомі;

Відповідає за:

- прийом документів від громадян;

- ведення і оформлення протоколів засідань;

- підготовку засідань;

- оформлення та видачу ордерів;

- формування житлових справ;

- проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік;

- проводить реєстрацію  громадян,  взятих на квартирний облік, у книзі реєстрації;

- якщо секретар комісії відсутній на засіданні комісії , то голова доручає тимчасово виконувати функції секретаря іншому члену комісії.

 5.4 ЧЛЕНИ КОМІСІЇ

5.4.1. беруть участь у засіданні комісії, обстеженні житлових умов, та виконують окремі доручення голови комісії.

 

 

 

 

 

Секретар  виконавчого  комітету                                           Наталія  Грицик

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано